Leder du efter vicevært hjælp til din ejendom?

27 October 2020
Silje Hansen

editorial

Hvis du enten ejer eller administrer forskellige ejendomme, kan det være aktuelt at hyre en vicevært til at hjælpe med at holde ejendommene pæne. En vicevært kan hjælpe med rigtig mange opgaver, så dine lejere får hurtig og effektiv hjælp, hvis der skulle være udfordringer med deres lejemål. Det være alt lige fra, hvis der er udfordringer med de hårde hvidevarer der er i boligen, hvis el-løsninger giver udfordringer, eller hvis de er i tvivl om, hvad de skal gøre, hvis der er noget der går i stykker. 

For at få mest muligt ud af dine penge, er det vigtigt at hyre den rette vicevært til opgaven. Her er det ikke altid bedst at ansætte en på fuld tid, hvorfor du bør overveje at hyre en ekstern vicevært. Dermed betaler du kun for de opgaver du ønsker der bliver udført.

Derfor skal du vælge viceværthjælp

Der er flere gode grunde til at du skal vælge professionel viceværthjælp fra en ekstern virksomhed. Fordelen er at du har en fleksibel løsning, hvor du kan få hjælp til de opgaver, der nu skal løses. Det kan være alt lige fra de praktiske opgaver på ejendommen, som når der skal udføres trappevask, ryddes sne fra gaden, eller hvis hækken skal klippes.

Fordelen ved at hyre viceværthjælp ude fra, er at du kan bestille en vicevært til at yde den service og hjælp du har behov for i din boligforening eller ejerforening. Dermed skal du ikke selv bekymre dig de aktuelle opgaver.

Hvem skal du vælge til viceværthjælp?

Er du i tvivl om, hvem du skal vælge til at løse de vicevært opgaver, som du har behov for hjælp til. Så er det klart værd at bruge tid på at undersøge markedet. Hvis du er fra København eller omegn, kan vi varmt anbefale dig at se nærmere på dahlin-ejendomsservice.dk/vicevaert/

 

More articles