Dan et bedre overblik med et tilmeldingssystem

17 March 2020
Anders Lundtang Hansen
image

Tænk sig i tidligere tider, når man skulle tilmelde sig et event, hvor mange forskellige måder man kunne gøre det på.

Det kunne være ved at ringe ind og bestille en billet, andre gange købte man den billet i en filial, der havde at gøre med arrangøren eller netop var en afdeling heraf.

Så kunne man måske endda også skrive et brev for at tilmelde sig, eller man skulle udfylde en blanket for at bekendtgøre, at man gerne ville deltage.

Forestil dig lige dem i den anden ende, der skal samle alle disse informationer sammen fra så mange forskellige steder fra for at danne sig et overblik over, hvem der kommer, hvor de skal være – og ikke mindst om der er flere billetter tilbage at få.

Det giver næsten sig selv, at man ender med at have brug for et fælles system, der løbende bliver opdatere og er intuitivt for både tilmelderne og dem, der skal samle informationerne, så man ikke skal rode med mange forskellige systemer.

Derfor bør man simpelthen have sig et fælles tilmeldingssystem, og med tanke på den moderne tidsalder, og hvordan det hele foregår digitalt, så er det jo til at få sat sådan et op.

Mange gange kan man få lavet et, der er skræddersyet til ens behov, men selvom man vælger et eksisterende af slagsen, så kan man ofte få det tilpasset til, hvordan det vil foregår bedst i ens sammenhæng, man skal bruge det til.

Et godt tilmeldingssystem kan håndtere mange informationer på samme tid, og man kan måske endda få det til at tilpasse tilmeldingerne efter nogle specifikationer, som de tilmeldte vælger til og fra, når de skal tilmelde sig.

Nu har vi brugt eksemplet med, at man skal tilmelde sig et event, men dette er blot for eksemplets skyld, da man sagtens kan bruge det i mange andre sammenhænge, hvor folk skal tilmelde sig noget.

More articles